Całe serce wkładamy w nasz biznes
| Nie trzeba kupować towaru za własne środki ani martwić się o wybór oferty do sklepu, jego wyposażenie czy materiały marketingowe. Wystarczy efektywnie prowadzić sklep, umiejętnie zarządzać personelem i dbać o klientów – to recepta na sukces franczyzobiorcy.
KOMFORT to polska firma z 25-letnią tradycją, będąca liderem na rynku w branży podłóg. To sieć 160 sklepów, w tym 108 własnych, 15 w starym modelu franczyzowym oraz 37 w formule franczyzy depozytowej. Marka stawia na rozwój poprzez franczyzę. Chętnych nie brakuje. W 2017 r. do sieci dołączyło aż 14 nowych franczyz, a w pierwszym kwartale tego roku otworzono pięć kolejnych: w Rawiczu, Grodzisku Mazowieckim, Mławie, Bolesławcu oraz Augustowie.
Partnerzy KOMFORT mogą liczyć na szereg korzyści wynikających ze współpracy na zasadach franczyzy depozytowej. – Zmieniliśmy zasady inwestycji oraz warunki współpracy licencyjnej, wprowadzając model franczyzy depozytowej. Dzięki temu zmniejszyliśmy do minimum wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania oraz kredyty kupieckie, a także wprowadziliśmy centralne zarządzanie końcówkami kolekcji. Mamy również gwarancję spójności konceptu franczyzy ze sklepami własnymi. W naszym modelu partner nie kupuje towaru za własne środki, ponieważ wszystkie produkty otrzymuje w depozyt. Do jego obowiązków należy natomiast efektywne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta